Allan Carra A dohányzásról való leszokás egyszerű módja. Allen Carr Video - A dohányzásról való leszokás egyszerű módja. Online oktatás info | egyensuly


Kapcsolódó cikk Olvasó könyv A dohányzás abbahagyásának egyszerű módja A dohányzásról való leszokás egyszerű módja Allen Carr pozitív élmény lehet, ha megpróbálja leszokni a dohányzásról. Ez a könyv, amelyet egy volt dohányos írt, a piacon eltöltött 20 év alatt 6 millió példányt adott el. A Carr által javasolt technikákat sokan sikeresen alkalmazták, akik segítséget kérnek a dohányzásról való leszokásban. Lépés 1. Mielőtt megkezdené a dohányzásról való leszokás folyamatát a könyve segítségével, ismerje meg Allen Carr kiét és technikájának hatékonyságát.

Allen Carr brit író, aki könyvet írt a dohányzásról való leszokásról. Volt dohányzó volt, aki napi cigarettát szívott el, és 33 év dohányzás után sikerült leszokni a dohányzásról. Megosztott egy módszert, amely bevált könyvében, A dohányzás abbahagyásának egyszerű módja. A Carr-módszer hatékonyságát évek óta dicsérik, és szájról szájra terjed.

Bár a Carr-módszerrel kapcsolatos tudományos kutatások még mindig korlátozottak, a es kutatások kimutatták, hogy az Allen Carr-módszert alkalmazó dohányosok 13 hónap után hatszor nagyobb valószínűséggel hagyták abba a dohányzást, mint az egyéb módszereket használók. Könyveket vásárolni A dohányzás abbahagyásának egyszerű módja. Allen Carr könyve még mindig széles körben elérhető az interneten és a könyvesboltokban. A könyvet a könyvtárban is megtalálhatja.

Mielőtt elkezdené használni Allen Carr módszerét, meg kell vásárolnia a könyvet. Állítson be dátumot és időpontot a dohányzásról való leszokáshoz. Az első lépés, amelyet Carr javasol, egy meghatározott idő és dátum beállítása a dohányzásról való leszokáshoz.

A közeljövőben meg Allan Carra A dohányzásról való leszokás egyszerű módja választania a dohányzásról való leszokás időpontját.

Allen Carr módszer - Dohányzás leszokás könnyen Könnyen leszokni? A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra. El kell távolítani a lakásból a dohányzásra emlékeztető tárgyakat, cigarettát, öngyújtót, hamutartókat. Ki kell mosni a füstszagot árasztó textíliákat, s nem árt az sem, ha alaposan kitakarítjuk az autónkat is.

Jelölje meg a naptárában a dohányzásról való leszokás napjait. Ne próbálja csökkenteni a cigaretta fogyasztását a megadott dátum előtt.

Hogyan lehet leszokni a dohányzásról Allen Carr könyv használatával

Carr célja az volt, hogy levágja a dohányzók nikotint azáltal, hogy kimutatta, hogy a dohányzás semmivel sem növeli életélvezetüket. A cigaretták csökkentése a meghatározott dátum előtt nagyobb figyelmet fog fordítani arra, hogy Ön leszokik, így a cigaretta értékesebbnek tűnik.

Értsd meg, hogy a dohányzás nem tesz jót neked. Az egyik motivációs módszer, amelyet Carr a könyvekben használ A dohányzásról való leszokás egyszerű módja hangsúlyozni a cigaretta használatának abszurditását. Carr elmagyarázza, hogy a cigarettáról való lemondás alapvetően nem kerül semmibe. A szokás nem nyújt igazi örömet. A nikotin egyetlen előnye, hogy a dohányosok függőséget okoznak.

a fiatalok dohányzása elleni küzdelem módjai

Nem hiányzik semmi, és folyamatosan nagy pozitív változásokat hajt végre egészségében és életmódjában. A cigaretta nagyon veszélyes az egészségére. A cigaretta károsítja a test minden szervét, különféle betegségeket okoz, beleértve a tüdőrákot, és rontja a dohányosok általános egészségi állapotát.

A cigarettáról való lemondás csökkenti a tüdő, a szív- és érrendszeri megbetegedések és a betegségek kockázatát stroke lépésről lépésre. Gyújtsd be az utolsó cigarettádat.

Leszokni a dohányzásról könnyen megvásárolható. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Carr azt javasolja, hogy abban a pillanatban, amikor meggyújtja az utolsó cigarettáját, megfogadja, hogy soha többé nem dohányzik, bármennyire is nehéznek érzi a leszokás folyamata. Tartsa be a dohányzásról való leszokás dátumát. Szánjon időt előző este az utolsó cigarettára.

Néha segít felsorolni az előnyöket.

Leszokni a dohányzásról allen carr video on-line Letöltés Allen Carr könyve fogyás

Az emberek ezt a módszert eszközként használják a különböző életmódbeli változások motiválására, ideértve a fogyást és az alkoholfogyasztás abbahagyását. Ha ez hasznos Önnek, írjon esküt a dohányzásról való leszokásról, és sorolja fel a dohányzásról való leszokás egészségének előnyeit. Helyezze ezt a papírlapot oda, ahol látható, például a hűtőszekrénybe, és olvassa el, amikor érzi a kísértést.

Különösen az első napon a tested súlyos elvonási időszakon megy keresztül, mivel a rendszerben nincs nikotin. Ez azt eredményezheti, hogy cigaretta után kutat, de próbáljon ellenállni a kísértésnek. Ne feledje, hogy leszokni a dohányzásról akkor is, ha leszokik elvonási tünetek átmeneti jellegűek és néhány napon belül elmúlnak.

hogyan segíthet magának, ha leszokik a dohányzásról

Ne felejtsük el, hogy a dohányosok egész életük során időszakosan tapasztalják a nikotin megvonási tüneteit, amikor nem tudnak dohányozni. Mivel most nem vagy dohányzó, soha többé nem fogod tapasztalni ezeket a tüneteket.

A nikotin megvonási tünetei közé tartozik a szorongás, depresszió, alvászavar, fokozott étvágy, fejfájás, koncentrációs nehézség Allan Carra A dohányzásról való leszokás egyszerű módja súlygyarapodás. Az elvonási tünetek általában a legutóbbi dohányzás órán belül jelentkeznek. Ha hosszabb ideig vagy nagy mennyiségben dohányzott, tünetei súlyosbodhatnak és tovább tarthatnak. Foglalkozzon olyan helyzetekkel és ingerekkel, amelyek késztetést éreznek a dohányzásra.

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis) abbahagyta a dohányzás következményeit

Carr nem javasolja, hogy kerülje az élet olyan részeit, amelyek a dohányzásra emlékeztetnek. Ehelyett Carr azt javasolja, hogy változtassa meg gondolkodásmódját, hogy a helyzet pozitívumaira koncentráljon. A nap folyamán lesz idő, amikor kísértést érez egy cigaretta elszívására. Ha Allan Carra A dohányzásról való leszokás egyszerű módja reggelente kávézás közben mindig dohányzik, akkor ekkor késztetést érezhet a dohányzásra.

hatékony gyógyszer a dohányzásról való leszokáshoz

Próbáljon jobban belegondolni abba, amit nyer, mint amit elveszít. Ne gondold: "Most nem tudok dohányozni". Ehelyett gondolkodjon: "Nem nagyszerű, hogy dohányzás nélkül élvezhetem a pillanatot? Menjen ki és ismerkedjen meg Allan Carra A dohányzásról való leszokás egyszerű módja emberrel. Ha dohányzó embereket lát, gondoljon ismét a pozitívumokra.

Allen Carr Video A dohányzásról való leszokás egyszerű módja

Ön mentes a függőségektől és elkötelezett az egészségesebb jövő mellett. Ha valaki cigarettát kínál önnek, egyszerűen mondja ki: "Nem köszönöm. Nem dohányzom" vagy "Nem köszönöm. Abbahagytam a dohányzást". Nem kell hosszú magyarázatot kifejteni. Minél kevesebb időt tölt a cigarettára gondolkodás, annál jobb.

Kerülje a cigarettára való gondolkodást. Ha a dohányzásra gondol, és arra, hogy leszokott, az kudarchoz vezet. A dohányzásról való leszokás során kerülni kell a nikotinra való gondolkodást. Ismét, amikor felmerül a vágy, a "Nem tudok dohányozni" gondolkodás helyett azt gondoljuk, hogy "Remek, már nem vagyok dohányzó". Az elméd átalakítása, hogy a pozitív dolgokra összpontosítson, tovább fog tartani. Gondoljon inkább a dohányzásról való leszokás kényelmére, mint a leszokás nehézségére. Ha nem tudja abbahagyni a dohányzás gondolkodását, tegyen valamit azért, hogy elméje ne dohányozzon.

Menjen sétálni, nézzen tévéműsorokat, hívjon egy barátot vagy családtagot. Tegyen meg mindent, hogy a jelenre koncentráljon, és távol legyen a dohányzás kísértésétől.