Hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról


Ismerd meg az Allen Carr Módszert Szabó Józsefné Ancsa Gyula Úgy mentem el az előadásra, hogy egy próbát megér, de leszoktatni úgysem tudnak, hiszen én imádok dohányozni!

Extra ajánló

Belevágtam, és tényleg sikerült! Az igazi büszkeség mégsem ez, hanem az, hogy a férjem, és a felnőtt gyerekem, valamint a barátaink is részt vettek a szemináriumon, és már ők is boldog nemdohányzó emberek! Én 47 év dohányzás után szívtam el az utolsó szál cigimet. Mivel napi másfél dobozos voltam, két hónap után megtérült a befektetett összeg, azóta csak nyerek - anyagilag is - az ügyön. Csuth Ágnes, családorvos Hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

EXTRA AJÁNLÓ

Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban hogyan lehet gyorsabban leszokni a dohányzásról. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Előre megmondható, kinél melyik módszer a sikeresebb Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót.

Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp. A dohányzásról le lehet szokni!

Hasznos tanácsok a füstmentes élethez Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

A mindennapi gyakorlatban alkalmazható módszer is lehetne

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról dohányzás után mellkasi fájdalom

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Hogyan lehet gyorsabban leszokni a dohányzásról kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról miért híznak az emberek, amikor leszoknak a dohányzásról

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát!

hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról leszokott a dohányzásról és száraz köhögés volt

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány?

Előre megmondható, kinél melyik módszer a sikeresebb

Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni.

  1. Hirdetés Miért káros a dohányzás?
  2. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  3. A prevenció összeállítás kezdőoldala A nikotin lebontási sebességét tekintve két fő csoportra oszthatóak az emberek: vannak, akik "normál" sebességgel bontják le ezt az alkaloida vegyületet, és vannak, akik érzékelhetően lassabban.

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray.

hogyan lehet gyorsabban és könnyebben leszokni a dohányzásról hányni fog a dohányzásról való leszokáskor

Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly.

Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén.