Válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz. Vélemények


Hogyan szokjunk le a dohányzásról?

Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben. Ehhez azonban az Ön számára fontos okokat kell megtalálni. Mások nem mondhatják meg Önnek, hogy miért szokjon le a dohányzásról, de Ön összegyűjthet minél több okot, és ezek között mérlegelve kiválaszthatja az Ön számára személy szerint legfontosabbakat.

A dohányzásról leszokni nem egyszerű, nagy kitartás és akaraterő kell hozzá. A statisztikák szerint válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz dohányosok mindössze 3 százalékának sikerül végleg dohányzó betegségek bőr a cigarettát. Legyen Ön is azok között, akiknek ez sikerül!

A képeket a dohányzásról való leszokáshoz. A dohányosoknak egyre inkább tenniük kell saját magukért, valamint környezetükért. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a dohányzás ártalmainak csökkentésére minél nagyobb figyelmet fordítson a társadalom. Ehhez elengedhetetlen annak széles körű tudatosítása, hogy pontosan milyen egészségügyi következményekkel járhat a dohányzás malignus megbetegedések, COPD, CVD, reprodukciós zavarokhogy miért célszerű leszokni a dohányzásról, illetve hogy aki valamiért nem szokik le, az milyen egyéb, a cigarettához képest kevésbé ártalmas alternatívát választhat. A képeket a dohányzásról való leszokáshoz veszély A cigaretta meggyújtásakor a dohány elég és füst keletkezik.

Először is nagyon fontos, hogy tudatosítsa magában, miért akar leszokni és a gyengébb pillanataiban ezt a fő érvet vegye elő! Kérje nyugodtan hozzátartozói, közvetlen környezete segítségét, hogy legyenek tekintettel Önre: ne gyújtsanak rá az Ön jelenlétében, ne kínálják cigarettával.

válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz

Összpontosítson a nem-dohányzás számos előnyére: saját és mások egészsége, kiadások csökkentése, felszabaduló idő, melyet mással tölthet el. Olyan időpontot tűzzön ki, amikor nagyobb változás, feszültség nem érinti Önt!

Sokan azért nem szoknak le a dohányzásról, mert attól félnek, hogy egyéb pótcselekvést keresnének, például többet nassolnának, ezért meghíznának. Tény, hogy a nikotinmegvonás megváltoztatja az anyagcserét, de ezt nagyszerűen lehet ellensúlyozni mozgással.

válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz

Vegyen igénybe segítséget! A nikotinpótló kezelés, mint pl.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

Van néhány vényköteles gyógyszer is, melyeknek hatóanyagai csökkentik a késztetést, és az elvonási tüneteket. Már Magyarország minden régiójában működik dohányzásról való leszokást segítő centrum, ahol tüdőgyógyász szakorvos és pszichológus is részt vesz a terápiában.

válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz

Stresszlevezető technikák elsajátítása Sok dohányos stresszhelyzetben nyúl a cigarettához, náluk a dohányzás a válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz eszköze. Ha valóban le akar szokni, át kell állítani az agyát, hogy konfliktushelyzetben ne akarjon azonnal rágyújtani, hanem más feszültségoldó technikát alkalmazzon!

válasszon egy időt a dohányzásról való leszokáshoz

Vezesse be, hogy feszült helyzetben megiszik egy pohár vizet vagy sajátítson el stresszoldásra alkalmas légzéstechnikákat, menjen ki a levegőre! Ha a cigarettázást kávézással kötötte össze, biztosan szokatlan lesz, hogy a kávé mellé nem szívhat el egy szálat, ezért foglalja le a felszabadult kezét egy mobiltelefonnal!

A tudományos adatok szerint a férfiak átlagosan 2,8 kg-ot a nők átlagban 3,8 kg-ot hízik.